Z wizytą w grodzie Kraka

Utworzono dnia 01.06.2018
Czcionka:

I stało się:  odbyliśmy podróż przez całą Polskę.

Zaczęło się od pomysłu, który narodził się we wrześniu tego roku szkolnego.  Wtedy to grupka uczniów rzuciła hasło : jedziemy do Energylandii. Jak miasteczko rozrywki to i Kraków!  Jak Kraków , to i Wieliczka, i Ojców. I …. zaczęliśmy organizować wyjazd . Uskuteczniliśmy go w dniach 22- 25 maja.

Podróż dziewięć  godzin, potem Ojców i odwiedziny u Łokietka w grocie.  Uff!. To było narzekań. Grota zaledwie na wysokości  453 m..n..p..m, ,  a wszyscy z zakwasami. Wrażeń w grocie jednak  bez liku.  Niestety, nietoperze pouciekały.  Nie zobaczyliśmy ani jednego.  Potem, jeszcze tego samego dnia, pierwsze spotkanie ze smokiem, a później … integracja. I integracja przede wszystkim …  Tak przez cztery dni i … noce. Nie mogło zabraknąć zwiedzania. Jak to stwierdziła jedna z uczestniczek:  Kto to słyszał w XXI wieku tyle chodzić! A my jednak chodziliśmy. Nie mogliśmy pominąć Wawelu, Kościoła Mariackiego,  Sukiennic, mnóstwa kościołów i synagog. Na Moście Zakochanych zostawiliśmy swoje marzenia. W Wieliczce urzekł nas swoimi opowieściami pan przewodnik, a niektórzy z nas zamiast kilograma soli, wyjedli pewnie ze dwa…. Na koniec wycieczki wisienka na torcie: extrema w  Energylandii. To było emocji!!!

Z wycieczki wróciliśmy cało z  mnóstwem wrażeń.  Zebranych doświadczeń nie zabierze nam nikt , a i wnioski powyciągaliśmy. Czy warto było pojechać do Krakowa?